Friday 14 June 2013

Semester 4 at UiTM Segamat.. :)

hello.. lama gila rasanya aku tak update blog nie ha, sampai da bersarang da.. bukan ape, sebab tak de story yang nak d ceritakan plusss blog aku nie pon bukan ada yang tengok.. haha

okayy2 , ni aku nak cerita, aku dah sem 4 sekarang sekejap je rasanya masa berlalu.. ingat lagi dulu masa part 1, rasa macam keanak-anakkan.. haha sekarang dah besar kau jemah oi.. hahha macam biasa la, semakin meningkat sem, semakin susah la subjek tu kan? so kena bersedia dari awal fizikal dan mental kalian2 semua.. ahahha alhamdullilah result sem lepas okay.. lulus semua subjek and harap sem 4 ni pon result nanti cemerlang.. :)

cuti sem yang hari tu  tak lama pulakkan.. dekat 2 bulan aku cuti sem.. bapak lama gila.. hahah langsung tak lepak dengan budak2nya.. naik sem je, terus peluk cium dorang, lepas rindu la kate kan. hahah

masuk sem baru je, mula la memasing rindu sakan sampai phone tak lekang dari tangan nak tangkap gambar ngn dorang macam org batak.. hahaha










#so selamat berjuang untuk sem 4 ni kawan2.. :)

No comments:

Post a Comment