Sunday 23 December 2012

SEMESTER 3



Woahhh pejam celik pejam celik, aku dah nak masuk sem 3 *bukan dah nak masuk, tp mmg dah masuk sem 3.. pelbagai rintangan, cabaran,halangan dan dugaan masa sem 2.. aku rasa sem 2 aku paling pendek, semua benda nak kena cepat rushing2.. *nak pengsan kejap sebab penat sangat !
Sem 3 aku ada 8 subjek termasuk CO, tp aku ada 1 paper repeat ! tp aku ingt nak amek paper tu semester 4… sebab sem tu, paper x bnyk sngt.. hahha 
Sem 3 nie jugak aku dpat bilik baru SAB102D .. *tingkat 1 weyh.. hahaha suka2.. rummate2 baru.. 2 orang part 2 and sorang lagi part 6 kos invest!.. hahah
Semester ni aku nak belajar rerajin, tak nak dah memain..  dah 2 semester pointer aku sama je, sedih seyhhh…


*gud luck for your new semester, go go chaiyokkk ! J  

No comments:

Post a Comment