Saturday 22 December 2012

WELCOME TO THE CLUB !


haluuu... okay, kali nie aku ada satu cerita yang ada kaitan dengan assignment.., untuk semester 3 ni, assignment aku untuk subjek IMD208 kitorg kena buat satu blog tak kesah la personal punya ke atau apa2 je yg kitorg nak buat kat blog tu, lecturer kitorg tak kesah, janji ada blog, sebab subjek ni ada kena mengena dengan html..so aku pilih untuk majukan terus blog aku nie yg dah lapok dan di mamah usang ! *eh pembetulan, blog lama ada problem sikit..so aku buad blog baru.. nie la hasilnyaa!! cantik??   tak?? tak kesah la apa2 pun.. janji aku dah buat !mueheheh PENAT TAU!

aku ni da la tak berapa rajin nak menaip dan berblog2 bagai, tapi bila nie antara salah satu assignment, so ikutkan jela.. tapi, lecturer aku cakap, kita buat blog nie bukan sebab suka2 atau ape, blog juga boleh buat duit sama ada jualan secara online atau apa saja.. sebenarnya berblog nie sangat awesome kalau kita minat ada pandai manage macam mana nak tarik minat pembaca.. betul tak?




#says hye to new blogger.. :)

No comments:

Post a Comment